Room 17

Room 17

25 februari 2010


 

   


Brocante route


Een weekje voorjaarsvakantie,  ik ben druk bezig met het bezoeken van een aantal groothandels en brocantewinkels. Gisteren was ik in de Achterhoek, morgen ga ik naar Utrecht en in het weekend staat Amsterdam op het programma. Als ik straks alle adresjes heb afgewerkt kan ik waarschijnlijk 1500 kilometer op mijn teller bijschrijven!
Op de foto's alvast een impressie van de brocantespulletjes die ik in Twente aantrof. Jammer van het druilerige weer, heb geen foto’s van de omgeving kunnen maken, de twee boerenschuren heb ik even van Internet geplukt ( blog Noorderkriek).


Leuk brocante adres: www.lesbrocanteurs.nl
























































11 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wat heerlijk om te doen! Het zijn wel veel kilometers, maar wat moet dat smullen zijn om al dat brocante te zien! Lijkt mij super!

Lieve groet, Ingrid

Mayflower zei

Hoi Hennie, wat heerlijk om al die winkels en brocante adresjes langs te gaan en je foto's zien er veelbelovend uit. Ik wou dat ik ruimte had voor zo'n prachtige klepbank, ik moet toch maar eens gaan schuiven in de kamer.
Ik ben benieuwd wat je allemaal meeneemt van je reis.
Lieve groet, Mea

lia zei

O dat word een zwaar weekend Hennie, maar wel leuk. Leuk die luiken en klepbank.
Veel succes met je inkoop.

lieve groet Lia

&Styling Interieur en kleuradvies zei

Hoi Hennie, was even een kopje koffie bij mij komen drinken, in de Achterhoek! Hadden we elkaar eens in levende lijve kunnen ontmoeten.
Succes met je brocante route nog morgen.
Mooie plaatjes!
lieve groet Ineke

Greet Lefèvre zei

Hennie,
Ik wou dat ik met je mee kon gaan! Wat een gezellige foto's! Ik hoop dat je mooie spulletjes hebt gevonden!!
Prettig weekend!
xx
Greet

vosgesparis zei

Amsterdam! ik ben benieuwd welke adresjes er hier op je programma staan !

Patricia zei

Oww heerlijk zon brocante route, Ik was ook van plan de brabantse route een keer te pakken... heerlijk alles afstruinen!

Succes met de volgende route!
Wens je een fijn weekend,
Liefs Patricia

Corine(THUIS) zei

Zo, dat is een fikse rit in een paar dagen! En.. veel mooie dingen kunnen opscharrelen voor je winkel of voor thuis? Groeten, Corine(THUIS)

~*~ saskia ~*~ zei

Prachtige foto's! Ga nu snel een paar van je oudere berichtjes lezen...

Leuke avond!
Saskia

Zane Wooder zei

My neighbor made me a beautiful wreath. I love it.

zane

Zane Wooder zei

My neighbor made me a beautiful wreath. I love it.

zane