Room 17

Room 17

18 december 2010



Kerstsfeer


Van diverse bloggers kreeg ik de vraag of ik mijn huis al in kerstsfeer heb gebracht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar weinig aan kerst heb gedaan. Er hangen twee kransen op mijn voordeur, er liggen een paar amaryllisbollen in een schaal, maar de boom (kunstboom) staat nog steeds op zolder. Op dit moment schiet de kerststyling er een beetje bij in, ik ben razend druk met de webwinkel. De afgelopen week moest ik nog naar diverse leveranciers en groothandels om een aantal kerstspullen op te halen, en dat kostte natuurlijk veel tijd met dit barre en extreme winterweer. Sneeuw, files, en een weeralarm. Met de blower in de hoogste stand, en een galmende Chris Rea op Sky Radio was het redelijk te doen, natuurlijk veel geglibber bij de stoplichten, en her en der vertraging,  maar na afloop kon ik met een goed gevulde arreslee weer naar huis  ;-)


Op de foto's de deurkransen, en een paar eucalyptus/stylingfoto's uit de webwinkel. Het bankje is van nottooshabby.com , de kerstman mag hem gerust bij me afleveren.





















Foto's : Room 17

Foto bank : Not too Shabby



23 opmerkingen:

Mayflower zei

Met of zonder kransen heb je zowiezo al een prachtige entree lieve Hennie en met die kerstsfeer gaat het volgens mij helemaal goed komen, je heb nog een week.
Ik ga eens snuffelen in je mooie webwinkel wat voor moois je allemaal heb meegebracht.
Wens je een warm en gezellig weekend.
Lieve groet, Mea

lia zei

Die kransen geven al het ultieme kerstgevoel vind ik. Zeker op die mooie deuren.

fijn weekend,
lieve groet Lia

Yn'e Steeg zei

Oh zo herkenbaar! En ik had me nog wel zo voorgenomen om dit jaar eens wat meer tijd te besteden aan de kerstinrichting thuis.. maar niet dus.
Ja zaken gaan nu eenmaal voor de pleziertjes.
Wij moeten volgende week ook nog een dag naar het zuiden, i.v.m. afleveren van meubels, ik hoop zo dat het dan een ietsje beter op de wegen is dan afgelopen week.
Ja het is voor ons van uit het Noorden niet altijd een pretje om naar het westen of het zuiden van het land te moeten met deze weersomstandigheden.

Fijne zondag toegewenst, Jantsje

Home and Lifestyle zei

Gelukkig dat ik in ieder geval twee mooie kransen op de voordeur zie hangen...ik keek de hele week al naar deze post uit hi hi! De boom komt de aankomende week...is bij deze afgesproken, dat wordt je volgende post ha ha!

Ik wens je een fijn weekend Hennie! Lieve groet, Ingrid

kienkele zei

Dag Hennie, kan me voorstellen dat het een hectisch weekje is geweest, zo druk en dan nog die vervelende weersomstandigheden! Maar het komt vast goed met je kersthuis, en anders dit jaar maar wat minder, gezelligheid moet toch uit jezelf komen, toch?
Fijn weekend, lieve groet, Tineke

Pauline zei

Een gezellige entree. De kransen zijn ook precies voldoende voor een warm welkom in kerstsfeer.
Wat heb je het druk gehad.
Wens je dan ook een ontspannen en gezellig vervolg van het weekend.
Liefs, Pauline

flowersandhome zei

Wat heb je mooie dingen in je webshop. De kerstman mag er hier ook gerust wat van droppen ;-)
Blij dat ik de enige niet ben die nog geen tijd had voor kerstdecoratie, maar daar komt volgende week hopelijk verandering in. Groetjes,
Marian

Bonjade zei

Prachtig je kransen...en heerlijke winter witte beelden....
GA even in je shop kijken hoor.
Fijne dagen
Liefs

Unknown zei

Hoi Hennie,
ja daar was ik ook niet vies van van dat bankje! En ach je hebt nog n week de tijd, je kunt nog heel wat stylen voor de kerst...
Fijne 4. Advent!
Nicole

Hannekie(Sisterly) zei

huh is dat jou voordeur..wat geweldig zeg. daar heb je geen versiering voor nodig om het mooi te hebben. succes met alle drukte
gr hannie

by kuzz zei

Prachtig die kransen...meer heeft het eigenlijk niet nodig toch!
En dan die sneeuw.. dat maakt het plaatje compleet!
Fijn weekend, groetjes Erna

Dagi Mara zei

Ich liebe Kränze! Und deine sowieso! Wunderschön!!!!
Dein Blicj in dein Laden ist auch der Sünder wert!
Ich wünsche dir einen ruhigen 4-ten Advent!

Liebe Grüße Hennie!

Dagi

It's me zei

Fijn weekend....liefs van mij....xxxxx......

Jeanette zei

Een klein beetje kerstsfeer en de rest komt deze week, toch..... De sneeuw legt Nederland zo ongeveer lam dus dan maar binnen aan de gang. Ik ga zometeen de uitslag van onze Give Away bekendmaken.

Fijne zondag,
Jeanette

Marieke Reintjes zei

Wow...wat een prachtige éntree zeg..mooi hoor, met die kransen!!!
Fijne avond, groetjes Marieke

Anoniem zei

Jou kennende ,staat die kerstboom er toch nog in no-time ,komt goed hoor !
En je kransen op de deur zijn toppie!

Acquired Objects zei

You'll get to things when you have time, we only just set up our tree today since it's real. I love you home!

Petra zei

Nou ja. je kunt niet alles tegelijk en met die kransen en de sneeuw zit je al goed. En met zo'n bankje nog beter. Die kussens die er op liggen zijn ook helemaal te gek!

Goeie week toegewenst!

katja-Mariska zei

Ja wie wil dat bankje nu niet?
En het hoeft niet altijd veel te zijn om kerstsfeer in huis te hebben.
Lieve groet,
Katja

Claudia Leertouwer zei

Ook ik ben nog maar net begonnen hoor!

Greet Lefèvre zei

Hallo Hennie,
Ja ik begrijp dat allemaal hoor! Eigenlijk was dit bij mij ook zo dit jaar! Een beetje te laat begonnen met de decoratie! En ik had nochthans goede voornemens om begin december alles te versieren! Nu ja, eigenlijk heb ik het liefst niet zo'n overdadige versiering.

Hennie, ik wens jou en je gezin een héél leuke Kerstperiode toe!!
Lieve groet,
Greet

Passione Helena zei

Je entree is prachtig Hennie, die heeft niet veel meer nodig als een paar mooie kransen. En hetzelfde zal ook voor je inrichting gelden. Hier en daar een accent en je bent klaar, dat komt helemaal goed, dat weet ik wel zeker.

Maar ben toch benieuwd naar je boom;-) hihi

Succes met alle drukte, gelukkig geniet je wel "driving home for christmas" ...!

Liefs Helena

Sarah @ Modern Country Style zei

Hennie,

I hope your work quietens down a little to allow you time to relax over the Christmas period.

Merry Christmas, my talented friend.

Sarahx