Room 17

Room 17

1 maart 2011


Garden Furniture
 
 

Nog even en het voorjaar gaat van start. Reden om het tuinmeubilair weer eens van stal te halen. Op de foto's een aantal spullen uit mijn eigen tuin, en een paar dingen uit de webwinkel.
Geen strakke loungesets, maar veel hout en smeedijzer want qua tuinmeubilair heb ik een zwak voor klassiek en romantisch. De klepbanken staan in het tuinhuis en onder de veranda, want ze kunnen helaas niet goed tegen regen en vocht. De witte teakhouten bank heeft jarenlang op de kinderkamer gestaan, en heb ik weer naar buiten gesleept, in de hoop dat hij gaat vergrijzen. 
Ik wens jullie een fijne en zonnige lenteweek !











Foto's Room 17





19 opmerkingen:

Het Hoogerhuys zei

Stuk voor stuk alles weer even mooi, vooral die klepbank op het vierde plaatje....

Groetjes, Sandra

Anja zei

Mooie meubeltjes, ik ben ook niet van de bankstellen buiten. Tuin moet wel tuin blijven. Leuk bankje ook.
Groetjes Anja.

Home and Lifestyle zei

We zijn met een nieuwe maand gestart en alleen daarom lijkt de lente al een stuk dichterbij gekomen te zijn. Ik laat mijn tuinspullen nog maar wel even in het tuinhuisje staan, wie weet komt er nog sneeuw hi hi (sorry Hennie, ik plaag je een beetje)!!

Lieve groet, Ingrid

lia zei

Ja heerlijk om straks weer buiten te zitten. Maar ik zit ook wel graag comfortabel. En dat doet zo'n frans bistrostoeltje toch niet echt als je moe bent. Maar ik heb er wel een, voor het leuke.

lieve groet Lia

Unknown zei

wij zijn EINDELIJK toe aan een nieuwe tuinset....maar ja....wat is EN leuk nu,...en leuk voor de komende jaren;)))))choices choices!!! Ik neig naar de wat moderne sets maar die moet wel stoer zijn en toch gezelligheid uitstralen....aldus...we hebben nog even??;))

X

Mayflower zei

Heerlijk....ik kan niet wachten op die eerste mooie voorjaarsdag. Weer heerlijk buiten bezig zijn en wat heb je een prachtige banken en stoelen. Ik heb ook van die bistrostoeltjes, maar die moeten nodig worden opgeknapt. Ik denk erover om een tuintafel van steigerdelen door manlief te laten maken en rieten stoelen er omheen.
Fijne dag.
Lieve groet, Mea

Acquired Objects zei

Oh how I wish spring were here but it's going to be a few more months since we just received another foot of snow and ice on top! But seeing your outdoor furniture gives me hope!

Bonjade zei

Nog even en we kunnen weer heerlijk zitten op al dit moois......
Echt super, dat bovenste bankje....oh, I am in love ;0)
Fijne avond
liefs

It's me zei

Leuk leuk !! heb weer even in je winkel gekeken.....de twijfel is er nog steeds over dat boek....zuchttt.....ik ben zo erg.....liefs van mij....xxx...

Anoniem zei

Wat een heerlijke rustgevende foto's ! en tegelijk kriebelt het om gelijk verse planten te halen, in potten doen, pomtiedom, op of naast de bankjes, zucht mooi mooi mooi! liefs Marjo

Unknown zei

Prachtig hoor, vooral die klepbanken!
Fijne avond!
Nicole

Petra zei

De witte teakbank heb ik ook, niet wit dan. Ooit gewonnen toe ik 15 kilo afgevallen was. In het begin toen ze nog duur waren (Ariadne) Die van mij heeft z'n beste tijd gehad en de kilo's zijn er weer aan alleen heb ik er nu niet zo'n last meer van als toen ;-)

Groetjes Petra

Sarah @ Modern Country Style zei

Hi lovely,

I'm looking for some gorgeous seating for our garden. Yours are incredible. Just up my street - but sadly not literally!

Sarahx

Hannekie(Sisterly) zei

wat mooi zeg..ik vind die bank met dat ijzer wel zo gaaf!!!
en het boek dat ik bij je heb besteld is echt prachtig hoor
liefs hannie

Pauline zei

Hout en smeedijzer. Daar hou ik ook erg van.
Vooral die krullen. Voor zo'n heerlijke franse sfeer.
Liefs, Pauline
(Ik heb trouwens een nieuw blog, maar kon hier geen anonieme reactie plaatsen. Nieuwe blog is www.kostbaremomenten.nl/blog)

Pauline zei

Hoi Hennie,
Nee, blog gaat niet weg, maar ik plaats er geen nieuwe berichtjes meer. Dat gaat dus verder bij mijn nieuwe blog. Ik hou het aan omdat ik anders geen reacties kan geven. Helaas merk ik dat veel blogsters de optie om niet iedereen te kunnen laten reageren niet gekozen hebben bij hun instellingen.
Liefs, Pauline

Passione Helena zei

Oooh, was het maar zo ver, konden we maar weer buiten zitten. Ik hoop dat je snel een plekje op een van deze banken of op één van je romantische stoeltje kunt nemen...het verlangen word steeds groter!

Wat een geweldige villa in Normandië!

Trouwens je nieuwe eetkamerbanken zijn ook super!

Fijn weekend!
Liefs Helena

Janny zei

O, die witte bank van smeedijzer en wit hout die wil ik ook! Wat een beauty!
Ik heb een aantal houten banken aan allerlei kanten van het huis staan, onder veranda's en op terrassen. Ik houd ook totaal niet van de moderne tuinbankstellen of loungebanken of hoe ze ook mogen heten.
Liefs,
Janny

Pauline zei

Lastig hè. Zo'n gadget om te volgen kan ik nog niet vinden voor wordpress. Het enige wat ik kan zeggen is dat je zo af en toe maar eens moet kijken. Zou ik natuurlijk leuk vinden *smile*
Nog een fijne dag.
Liefs, Pauline