Room 17

Room 17

15 augustus 2012

Franse potten

 


Franse Grèspotten


Meegenomen uit Frankrijk : Een partij prachtige grijze en zandkleurige grèspotten. Ze staan al in de webshop. Nog geen tijd gehad om alle andere brocantespullen te fotograferen, maar dat gaat deze week gebeuren. Nu eerst de koffers uitpakken, opruimen, wassen, strijken, boodschappen halen, mailen, bestellingen versturen en naar de tandarts met een afgebroken vulling. Het zen vakantiegevoel is even ver te zoeken ;-)

Nog een weetje : Grèspotten worden gemaakt van Franse grèsklei  (steengoedklei), en gebakken onder zeer hoge temperaturen waardoor ze niet poreus zijn.
Bestellen?  Wees dan snel klik want grèspotten zijn erg gewild.

13 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Ik typ dit maar even met mijn ogen dicht, dit plaatje is amper te weerstaan ;)! Wat een mooie vondsten!!

Na thuiskomst zit je vaak meteen weer helemaal in een druk tempo...heb dit jaar de was in alle rust gedaan, het hoefde van mij deze keer niet in één dag allemaal schoon en dat is wel goed bevallen.

Succes bij de tandarts!! Lieve groet, Ingrid

Blomkje en Wenje zei

Oei..nog even naar de tandarts, dus...wat een prachtige potten!

Fijne dag

Groetjes, Pietrik

lia zei

Mooie potten Hennie, die zijn zo weg.
En succes bij de tandarts.

groetjes Lia

Acquired Objects zei

I love, love, love those pots! Can you tell I really like pottery?

I hope you filling is fixed!

XX
Debra~

Kom Achterom zei

ooh ze zijn prachtig!
fijne dag
Yolanda

Claudia Leertouwer zei

Wat zijn ze geweldig! Een echte prachtvondst!!!

Unknown zei

Ze zijn mooi je potten. Hopelijk viel het mee bij de tandarts.
Groetjes, Nancy

La Maison zei

Ja mooi hoor, ik heb er ook een stel meegebracht en zet ze denk ik op marktplaats.
En dan die tandarts brrr, bij mij is ook een vulling afgebroken maar ik durf nog geen afspraak te maken, ik ben n.l. Heel bang voor de tandarts.

Groetjes
Hermine

wilga zei

prachtige potten heb je meegebracht,al denken je kinders er waarschijnlijk anders over haha.
Succes bij de tandarts hoor..
Groetjes, Wilga

It's me zei

Wat zijn ze mooi...die ben je zo kwijt.....liefs Ria...xxx..

Anoniem zei

Åååå.... de pottene var herlige:)

Klem Merete

Corine(THUIS) zei

Mooi! En delen de kinderen in de opbrengst bij verkoop :)))

Unknown zei

Ze zijn prachtig die potten!
En ja ik herken het je weet niet meer dat je vakantie had...
Fijn weekend!
Nicole