Room 17

Room 17

13 augustus 2012

 

Vakantie Frankrijk


Gisteren weer thuisgekomen van een paar heerlijke vakantieweken in Frankrijk.Volop genoten van het warme zonnige weer, van pittoreske dorpjes , groene heuvels, bossen, meren , rivieren en kastelen. Via de Champagnestreek, Bourgondië, en de Auvergne naar de Loire gereden, we hebben weer veel gezien en gedaan. Natuurlijk ook een aantal brocantemarkten bezocht en veel mooie spullen meegenomen! Foto's volgen, nu eerst even alles uitladen en opruimen!  





18 opmerkingen:

Unknown zei

als alle fotos zo zijn dan barst maar los!!

X

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

welkom thuis heerlijke vakantiefoto's ...veel succes met de was hahahaha lieve groet rosita

Unknown zei

Wlkom thus Hennie. Wat een heerlijk land is Frankrijk toch he. Ben benieuwd naar je spullen.
Groetjes, Nancy

natuurlijk groen en doen zei

Ik ben erg benieuwd wat voor moois je allemaal uit gaat pakken

groetjes Bep

Home and Lifestyle zei

Bonsoir!! Gezellig dat je er weer bent! Ik hoop dat je komende posten alleen maar over Frankrijk gaan, kom ik meteen weer een beetje in vakantiestemming!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Velkommen hjem:)
Høres ut som du har hatt en herlig ferie i Frankrike:)
Ønsker meg dit en gang jeg også:)
Så herlige gamle cafe-stoler:) de skulle jeg gjerne hatt:)

Klem Merete

Judith zei

Wat een heerlijke sfeerimpressie van jullie vakantie!

Groetjes X

Jolanda zei

Heerlijke foto's! En dat kasteel ken ik, ben er vorig jaar geweest, wat was dat mooi!!! Lieve groet

Janny zei

Ha Hennie, jullie zijn ook weer thuis!
Ziet er sfeervol uit, je foto's. Ben benieuwd naar je inkopen!
Groetjes,
Janny

It's me zei

Deze foto's zijn al prachtig !!...zo mooi...kom maar op met de rest !! leuk !!...liefs Ria...xxx..

Marjonel M zei

Mooie sfeer foto's Hennie, ik ben benieuwd naar je brocante vondsten!

Groet, Marjonel

Home fourteen zei

Ik geloof gelijk dat je een fijne vakantie gehad hebt. Wat een heerlijke foto's. Ik kijk uit naar je vondsten!! Gr. Jac........

1 zei

I hope you enjoyed your time here. Looking forward to seeing the photos!

amy zei

Wat n moooie plaatjes weer ,ben benieuwd wat voor moois je gescoord hebt
x Amy

Unknown zei

Dit zijn al prachtige foto´s, ben benieuwd op de volgende...
Groetjes,
Nicole

Paintings by Louise, Maison Louise zei

Terug van de vakantie en nu weer terug in het normale leven, even wennen weer.

Ik ben benieuwd wat voor mooie spullen je hebt meegenomen.

Fijne week!

Lieve groet, Loes

Rozmeen zei

Welkom thuis!

Mooie potten... ben benieuwd wat voor moois je gescoord hebt.

Liefs,
Rozmeen

whiterose42 zei

Love the little slatted chairs! will check out your shop x