Room 17

Room 17

23 november 2012

Seizoen en Stijl route

 
 
Binnenkijken in Ochten
 
Gisteren waren we in Ochten om de inspiratietocht van "Seizoen en Stijl" te volgen. We begonnen in de prachtige winkel en vervolgens bezochten we de vier binnenkijkhuizen op verschillende locaties in het dorp.  Het was een ontzettend leuke en inspirerende dag, na afloop waren we helemaal in trance van alle mooie dingen die we hadden gezien. Stoere landelijke interieurs, sfeervolle stijlkamers, en prachtige groendecoraties. De ( perfect georganiseerde) tocht is een absolute aanrader voor iedereen die van stoer ,landelijk sober en chique houdt. Vandaag tot 20.00 en morgen van 10.00 tot 16.00 /www.seizoenenstijl.nl
 
 
Het was lastig om foto's te maken, er waren veel mensen in de winkel, en in de privé binnenkijkhuizen voel je je toch een beetje beschroomd als je met je camera loopt te zwaaien. Toch een kleine impressie van al het moois.












28 opmerkingen:

Elisabeth zei

Dank je voor je reactie bij mij.Vorig jaar is mij nog door de oogarts verteld dat hij er niets aan kon doen.Maar als ik het zo lees is zo'n operatie erg naar dus ik zou het eerlijk gezegd niet eens durven .Sterkte als je ook je andere oog laat doen.Het lijkt me heerlijk om er geen last meer van te hbben.En niet te vergeten ,wat een prachtige foto's hier op je blog
Hartelijke groetjes Elisabeth

Martine zei

Ik sluit me helemaal aan bij jou. Ik was er ook gisteren en ook wij vonden het top. Mijn hoofd zit weer vol inspiratie. Het is echt een aanrader.

Fijn weekend,
Liefs, Martine

Marjonel M zei

Ik ga morgen vroeg op pad samen met mij vriendin..Zo te zien en te lezen is het de moeite waart.

Fijn weekend, Marjonel

Home and Lifestyle zei

Wij zijn net terug en ik vond het ook geweldig, het viel gewoon tegen toen we thuis kwamen hihi. We vonden het heel bijzonder dat we overal gastvrij ontvangen werden en zo mochten genieten van bijzondere interieurs en van een prachtige winkel! Mooie foto's, ik kan thuis brengen welke foto bij welk interieur hoort ;)!

Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

Petra zei

Wat leuk dat je foto's hebt gemaakt, Ik was er ook gisteren en had het helaas niet gedaan. De witte boerderij heb ik al weleens op m'n blog laten zien, die is van mijn vriendin.
Ochten is mijn geboortedorp dus ik kende de huizen, heel leuk om nu binnen te kunnen kijken..

Fijn weekend!

Huys 50 zei

Ohhhhh....Oooeee...tja..daar had ik ook wel een kijkje willen nemen. mooooiiiiii vooral de laatste foto !! ja, dat is helemaal mijn ding hé.ohh prachtig !!
En de witte bank op de eerste foto...... ja wat niet eigenlijk, haha
Maar helaas...manlief heeft het echt te druk... ;-(( gaat 'm dus niet worden.
Mischien maar goed ook,als je hier binnekomt dan valt het inderdaad thuis wel regen hé, hahaha
Dus ik geniet maar van jou foto,s.

Groetjes
Dicky Marie

Unknown zei

Oh het leek mij ook zo leuk om heen te gaan. Maar ik vind het zo'n eind. Jij hebt het dus wel gedaan, kan ik toch nog een beetje meegenieten. Wat een prachtige interieurs zeg, om van te smullen. Hmmm, zou hier ook erg mooi passen denk ik.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

Unknown zei

Oh het leek mij ook zo leuk om heen te gaan. Maar ik vind het zo'n eind. Jij hebt het dus wel gedaan, kan ik toch nog een beetje meegenieten. Wat een prachtige interieurs zeg, om van te smullen. Hmmm, zou hier ook erg mooi passen denk ik.
Fijn weekend. Groetjes, Nancy

It's me zei

Wij zijn gisteren ook geweest....ik vond het geweldig,....ik durfde geen foto´s bij de mensen binnen te maken......ik zag nog een blog vandaag vol met foto´s van de huizen !!...zo leuk ....ik heb genoten.....nog wat gekocht ehmmm ja.....maar niet zoveel hoor....komt wel eens op mijn blog......groetjesss Ria...xxx..

Alie zei

Super!! Had er ook graag aan meegedaan, maar het is hier echt te ver vandaag. Echt helemaal mijn smaak. Alie

wilga zei

Ik ben gister ook geweest,en inderdaad het was echt SUPER!
Je mooie foto's geven de sfeer prachtig weer.

Gezellig weekend.
Liefs,Wilga

Anoniem zei

Ik ben niet in staat om te gaan, maar geniet van je foto's! Wat een mooie dingen komen er voorbij.

Lieve groet,
Gerry

Des guirlandes zei

Hé hallo, ik was er gisteren óók! Misschien hebben we zelfs wel iets tegen elkaar gezegd. Ik was met een vriendin. Ik blond, vriendin donker. Ik had een staartje in m;n haar en een bruine jas aan. O ja, mijn fototoestel was nog gevallen, misschien heb je daar iets van meegekregen? Het was geweldig hè? Kijk ook eens op mijn blog voor foto's.
Hartelijke groet,
Barry
Groetjes,
Barry

Unknown zei

Wat een leuk idee zeg! Ik geloof dat zoiets ook in Antwerpen bestaat, maar heb het zelf nog niet gedaan.
Ik wens je n fijn weekend!
Nicole

lia zei

Hey Hennie, ik vond het ook weer heel leuk om jou aan te treffen. En ik zal je lovende commentaar doorgeven aan de anderen.

Fijn weekend
Liefs Lia

Janny zei

Ik ga morgen met mijn oudste dochter. Ik kijk er erg naar uit!
Zeker na jouw commentaar, tenslotte kijk jij met een deskundig oog, zal ik maar zeggen. Ik laat nog weten hoe wij het ervaren hebben.

oma leentje zei

Jammer toch dat het allemaal zo ver weg is.
Prachtig jou foto's weer.
dank voor je antw op mijn blog....
liefs Leni

Willy zei

Dat lijkt me een leuke tour langs zulke prachtige huizen zoals ik die alleen uit de bladen ken.
Fijn weekend,

flowersandhome zei

Prachtig! Het is als bladeren in de WLS. Erin te kunnen rondlopen moet dan nog vele keren indrukwekkender zijn. Al denk ik dat jij daar toch elke dag al in rondloopt maar aan inspiratie nooit genoeg natuurlijk ;)
Groetjes,
Marian

Judith zei

Wij hebben de route gisteren gedaan, maar ik had m'n camera niet meegenomen. Had wel enkele foto's gemaakt met m'n gsm, maar net zoals jij, voelde het voor mij ook niet goed om daar in die huizen te fotograferen!

Groetjes Judith

Corine(THUIS) zei

Zulke initiatieven daar houden wij van hè Hennie :))
Wij gingen gisteren.. super dat mensen hun huis zomaar open stellen om hun interieurs te delen!
Heel inspirerend!

Jeanette zei

Ik zag al wat foto's bij Ingrid van Home & Lifestyle, wat een mooie huizen. Ik vind het nu nog meer jammer dat ik niet kan komen. Heb echt genoten van je foto's.

Groet,
Jeanette

Mirjam zei

Wat heerlijk om zo even met je mee te mogen kijken zeg. Lekker even meegenieten noem ik het maar...
Voor mij zat het er niet in om erheen te gaan. Werk weer...
Ik wens je een heel mooie zondag,
Lieve groet,
Mirjam

Willeke zei

Vandaag heb ik ook van de huizen genoten. Wat een sfeertjes he. Ik baalde enorm dat ik mijn fototoestel niet bij me had, maar weet niet of ik dan wel fotos had durven nemen. Vond het al super dat die mensen hun huizen openstellen voor iedereen.

Leuk om bij jou nog wat plaatjes terug te zien. Welk huis vond jij het mooist?

Hartelijke goet,
Willeke

Janny zei

Vandaag ook geweest. Vond het heel leuk om in al die verschillende huizen te kijken.
Ik vond de grote boerderij het mooist. Ook het meest eigen.
Heerlijke winkel ook!
Janny

~*~ saskia ~*~ zei

Ooh wat een sfeervolle foto's!

Een gezellige zondag

All Seasons zei

Ik zie nu dat ook jij bent geweest, on tour in de Betuwe. Wat een prachtige boerderijen om te bekijken. Leuk om jouw foto's te zien, juist omdat wij daar ook geweest zijn. Nog even nagenieten!

Fijne zondag,
Patricia

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

Soms mis je wel eens wat doordat je een andere agenda hebt gehad met ook hele leuke dingen. Wat is het dan fijn om even mee te kunnen genieten van een prachtige tocht en bijzondere huien. Wat zul je voldaan naar huis zijn gegaan. Bedankt dat ik toch mee kan genieten van al dat moois, groeten Pauline